Попередньо абонент ознайомлюється із нашим договором. Таким чином, на момент підключення ми будемо чітко розуміти, що абонента влаштовують запропоновані нами умови. Якщо наші умови не підходять, то вихід тільки один - шукати альтернативного провайдера. Завантажити шаблон договору можна за посиланням
ВАЖЛИВО! На момент підписання договору вважається, що підписант ознайомився із умовами і чітко розуміє всі тонкощі взаємодії з провайдером. В подальшому "я про це не знав(ла)" не приймається. Якщо сухі викладки договору не дуже зрозумілі, то можна зателефонувати за телефонами, підписаними як "Юридичні питання" (див. вгорі сайту) і вияснити всі спірні чи незрозумілі речі.
ВАЖЛИВО! Ми мінімізуємо вартість підключення не для того, щоб можна було підключати інтернет аби він просто був, а для того, щоб більше абонентів могли дозволити собі підключити кабельний інтернет. Абоненти, яким він дійсно потрібен і вони збираються постійно ним користуватися.
Загалом, абонент тільки подає заявку - дзвінок на робочі номери (підписані як "Технічні питання") чи повідомлення у месенджери. Ми уточнюємо чи є технічна можливість для підключення в тому чи іншому сегменті (село, вулиця, будинок). Якщо можливість є, то узгоджуємо зручний для всіх час для підключення.
ВАЖЛИВО! Підключення можливе, якщо поблизу є наші лінії і можливість провести кабель до абонента опорами Обленерго. Ми не розширюємо мережу на вимогу абонентів. Ми не виконуємо будь-які додаткові роботи, що не пов'язані з підключенням до мережі інтернет. Наприклад, ми не ставимо опори для підвісу кабелів і не вимагаємо те саме від Обленерго.
Підключеня безкоштовне, але якщо потрібне WiFi-покриття в оселі, то абонент самостійно купує WiFi роутер. Якщо абонент не має власного бачення стосовно моделі, то ми надаємо рекомендацію. Не рекомендуємо встановлювати бувші у використанні роутери або ж роутери, що залишилися у спадок від інших провайдерів - вони бувають прошиті під провайдера і не працюють на наших мережах. Або ж вони взагалі технічно не сумісні з нашими мережами. Детальніше про безкоштовне підключення та зони відповідальності.
Для комутації з нашими оптичними мережами потрібен модем. Ми надаємо абонентам модеми в безкінечну безкоштовну оренду. Модем - це наша зона відповідальності. Але абонент зобов'язаний слідкувати за належною експлуатацією модему та захищати його від пошкоджень. Наприклад, від загроз з боку електричних мереж - перепади напруги часто псують побутову техніку. Варто поспілкуватися зі спеціалістами. Вони порадять, що можна зробити для захисту чутливого обладнання.