Технічні питання:
+380955690968
+380688223511
+380731532095
Юридичні питання:
+380935036545

Умови підключення

Попередньо абонент ознайомлюється із нашим договором. Таким чином, на момент підключення ми будемо чітко розуміти, що абонента влаштовують запропоновані нами умови. Якщо наші умови не підходять, то вихід тільки один - шукати альтернативного провайдера. Завантажити шаблон договору можна за посиланням

ВАЖЛИВО! На момент підписання договору вважається, що підписант ознайомився із умовами і чітко розуміє всі тонкощі взаємодії з провайдером. В подальшому "я про це не знав(ла)" не приймається. Якщо сухі викладки договору не дуже зрозумілі, то можна зателефонувати за телефонами, підписаними як "Юридичні питання" (див. вгорі сайту) і вияснити всі спірні чи незрозумілі речі.

ВАЖЛИВО! Ми мінімізуємо вартість підключення не для того, щоб можна було підключати інтернет аби він просто був, а для того, щоб більше абонентів могли дозволити собі підключити кабельний інтернет. Абоненти, яким він дійсно потрібен і вони збираються постійно ним користуватися.

Загалом, абонент тільки подає заявку - дзвінок на робочі номери (підписані як "Технічні питання") чи повідомлення у месенджери. Ми уточнюємо чи є технічна можливість для підключення в тому чи іншому сегменті (село, вулиця, будинок). Якщо можливість є, то узгоджуємо зручний для всіх час для підключення.

ВАЖЛИВО! Підключення можливе, якщо поблизу є наші лінії і можливість провести кабель до абонента опорами Обленерго. Ми не розширюємо мережу на вимогу абонентів. Ми не виконуємо будь-які додаткові роботи, що не пов'язані з підключенням до мережі інтернет. Наприклад, ми не ставимо опори для підвісу кабелів і не вимагаємо те саме від Обленерго.

Підключеня безкоштовне, але якщо потрібне WiFi-покриття в оселі, то абонент самостійно купує WiFi роутер. Якщо абонент не має власного бачення стосовно моделі, то ми надаємо рекомендацію. Не рекомендуємо встановлювати бувші у використанні роутери або ж роутери, що залишилися у спадок від інших провайдерів - вони бувають прошиті під провайдера і не працюють на наших мережах. Або ж вони взагалі технічно не сумісні з нашими мережами. Детальніше про безкоштовне підключення та зони відповідальності.

Для комутації з нашими оптичними мережами потрібен модем. Ми надаємо абонентам модеми в безкінечну безкоштовну оренду. Модем - це наша зона відповідальності. Але абонент зобов'язаний слідкувати за належною експлуатацією модему та захищати його від пошкоджень. Наприклад, від загроз з боку електричних мереж - перепади напруги часто псують побутову техніку. Варто поспілкуватися зі спеціалістами. Вони порадять, що можна зробити для захисту чутливого обладнання.