У більшості випадків ми безкоштовно вирішуємо проблеми абонентів з доступом в інтернет. Але буває різне завантаження по роботі і тому не завжди виходить допомогти протягом 5 хвилин. Також проблеми бувають із зони нашої відповідальності і поза нею. Детальніше про це за посиланням.
Ми все одно спробуємо допомогти, навіть якщо проблема поза межами нашої зони відповідальності. Наприклад, можемо порекомендувати досвідченого спеціаліста, який вирішить питання. Загалом, тут можна провести паралелі з водоканалом - він дає воду до будинку, але не вирішує проблеми відсутності води у крані на кухні чи у ванній кімнаті. Так от, ми водоканал, який спробує владнати проблему з відсутністю води на кухні.
Ми не маємо бажання писати багато паперів і не хочемо мати складні процедури для простих речей. Це стосується як взаємодії з абонентами, так і процесів всередині команди. Можливо це несе певні ризики для нас, але ми свідомо йдемо на те, щоб якомога більше абонентів не відчували "головняка" у взаємодії з провайдером. Звісно, всім не будеш милим, що б ти не робив і як.
ВАЖЛИВО! Термін "відсутність головняка" не гарантує, що повинні задовольнятися будь-які примхи провайдера або абонента. Існують певні умови та правила. Якщо абонент прийняв рішення підключитися до нашої мережі, то він погоджується з певними правилами і приймає умови співіснування зі своїим провайдером.
Якщо ж умови та правила з тих чи інших причин неприйнятні для абонента, то на щастя існують інші провайдери з іншими умовами, які можливо будуть більш прийнятні абоненту. Ми живемо в епоху ринкової економіки. На ринку телекомунікацій існує широкий вибір провайдерів, що надають послуги доступу до мережі інтернет на будь який смак - і мобільні оператори, і кабельні.